02 October 2007

Det var det

Oslosleppefesten ble nydelig. Stor takk til alle som kom og delte kvelden med oss. Near Mint First Editions imponerte med hits som Tusj meg (Touch me), Ser du meg nå (Breaking the Law) og Fakta fra Verden. Jeg sto helt framme og hørte ikke en glose av teksten, men satser på at den ikke var slem. Thor Arne reiv i en runde whisky til bandet og vi forlot Mir pussa og oppstemte. Eirik er mannen som hjalp oss hele veien med godt humør og uselvisk engasjement.

Bergen på fredagen ble en overraskelse i og med at Inside hadde dobbeltbooket. Vi improviserte og fikk til en fin seanse for alle oppmøtte.

Presentasjonen på Raptus stilte i en klasse for seg selv. Jeg og Kim Holm bestemte oss for å legge det hele opp som Bokbadet påvirket av diverse hallusinogener og en god dose vold. På så vis ble Bokbålet en finfin time med sludder og vås ifra Kim Holm, for anledningen iført en Anne Grosvold-kjole og yours truly. Folk i salen kunne blant annet nyte Holm sitt smekre mannebein projisert roterende på storskjerm.

Siste post på programmet var signeringen på Tronsmo i går. Takk til alle som dukka opp og ville ha tegning og schmåschnakk.

Nå er det tebars te Hælsinki og forhåbentligvis får jeg lagt opp litt bilder i fra turen.

Takk for denne gangen, vi kommer sterkt tilbake!

For videre lesning, sjekk ut dette intervjuet i Dagsavisen og en særdeles generøs plug ifra pondus.no

No comments: